«Сабақта топтық жұмыстың ерекшеліктері» тақырыбында оқу шарасы / Занятие на тему «Особенности групповой работы на уроке» » КГУ «Общеобразовательная школа №64 имени 73 Гвардейской Краснознамённой Сталинградско- Дунайской стрелковой дивизии» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы
білім басқармасының
№64 жалпы білім беретін мектеп
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 2-46-18-28
Есепші бөлімі:
+7(727) 2-45-64-55
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Сабақта топтық жұмыстың ерекшеліктері» тақырыбында оқу шарасы / Занятие на тему «Особенности групповой работы на уроке»
31
октябрь
2024

«Сабақта топтық жұмыстың ерекшеліктері» тақырыбында оқу шарасы / Занятие на тему «Особенности групповой работы на уроке»

31 қараша 2024 жылы №64 ЖББМ мектепте «Жас мұғалімдер мектебінде» «Сабақта топтық жұмыстың ерекшеліктері» тақырыбында оқу шарасы өткізілді. Педагогтарды топтық жұмысты ұйымдастыру және қолдану технологиясымен таныстыруды мақсат еткен бұл сабақ коучинг түрінде өтті. Коуч Хамраева Г.Х. ойын түрінде қатысушыларды тақырыпқа шығара отырып, олар сабақтың соңында нені мақсат ету керектігін анықтады. Видеоматериалдарды, презентацияларды және бай таратпа материалдарды пайдалана отырып, коуч қатысушыларға бағыт беріп, қолайлы коллаборативтік атмосфераны қалыптастыра алды. Жас мұғалімдер топтық жұмыстың сабақта тиімділігін, артықшылықтары мен кемшіліктерін, топ ішінде рөлдерді бөлу маңыздығын, сондай-ақ мұғалімнің ұйымдастырудағы рөлін анықтады. Оқушылардың рөлінде болып, жас мұғалімдер топтық жұмысты өз сабақтарында қалай қолдануға болатынын тәжірибеден өткізді.

***


31 ноября 2024 года в КГУ ОШ 64 было проведено занятие в «Школе молодого учителя» на тему «Особенности групповой работы на уроке». Занятие, целью которого было ознакомить педагогов с технологией организации и применения групповой работы, было проведено в форме коучинга, в ходе которого коуч Хамраева Г.Х. в игровой форме вывела на тему, участники сами определили цель и то, к чему они должны прийти к концу занятия. Используя видеоматериалы, презентации, богатый раздаточный материал, направляя участников, коуч смогла создать благоприятную коллаборативную обстановку. Молодые учителя смогли определить целесообразность, плюсы и минусы применения групповой работы на уроке, важность распределения ролей внутри группы, роль учителя в организации процесса. Сами побывав в роли учеников, молодые учителя на себе смогли испытать, как можно использовать групповую работу на своих уроках.

Похожие публикации: